Zayıflamak İçin Spor Malzemeleri

'Spor' forumunda Dabatay tarafından 9 Mayıs 2018 tarihinde açılan konu

  1. Dabatay

    Dabatay Forum Sahibi Yönetim

    Mesaj:
    367
    Alınan Beğeniler:
    556
    Ödül Puanları:
    92
    1- Mat:
    Evde spor yapacaksanız bir mat edinmeniz işinizi kolaylaştıracaktır çünkü karın egzersizleri genelde yerde yapılır ve sırt ağrısı çekmemeniz için matın üzerinde çalışmanız iyi olacaktır.

    2- Ağırlık:
    Dumbıl denilen ağırlıklar zayıflamak için kullanılan spor malzemelerindendir. Örneğin; squat yaparken elinize alacağınız bir veya iki kiloluk ağırlıklar kas gruplarınızı daha fazla çalıştıracak ve setinizi bitirmek için sizi hareket etmeye zorlayacaktır.

    pilates-malzemeleri.jpg

    3- Plates Bandı:
    Özellikle kol ve bacak çalıştırmak için tavsiye edilen malzemeler içinde yer alır. Kolay, orta ve zor olmak üzere üç aşamalı plates bantları vardır. Kolay banttan zor banda doğru sırayla çalışıp, kaslarınızı güçlendirirken aynı zamanda toparlayabilirsiniz ve dolayısıyla zayıflamış olursunuz.

    4- Koşu Bandı:
    Evinizde yeriniz varsa ya da spor salonuna gidiyorsanız koşu bandını kesinlikle kullanmalısınız. Koşu bandında etkili olarak kardiyo yapılır ve kardiyo zayıflama konusunda büyük rol oynar. Koşu bandında önemli olan onu bilinçli kullanmaktır. Kardiyo, aslında kalp atışı anlamında gelir ve kardiyo yaparken nabız aralıklarını kontrol etmelisiniz. En etkili yağ yakımı için uygun nabız aralığını tespit etmelisiniz. Bunu, bir doktor yardımıyla yapmak en doğrusu olacaktır.

    5- Bisiklet:
    Bacakları inceltmek için bisiklet çevirmek de etkili bir harekettir. Bacak kaslarınızı iyice çalıştırmak için bir kerede 40 dakika kadar bisiklet çevirebilirsiniz. Ayrıca güzel havalarda ormanda ya da deniz kıyısında bisiklet sürmek hem eğlenceli olacaktır hem de düzenli yapıldığında sizi zayıflatacaktır.

    6- Plates Topu:
    Pilates yapmasanız bile pliates topuyla yapacağınız bazı hareketler düzenli yapıldığı takdirde sizi sıkılaştıracak ve dolayısı ile zayıflatacaktır.

    7- Plates Çemberi:
    Pilates çemberini hem bacak hem kol hem de göğüs kaslarınızı çalıştırmak için rahatlıkla kullanabilirsiniz. Pilates çemberini setler halinde kullanmanız iyi olacaktır. Set ve tekrar sayısını artırarak ilerletmeniz halinde kaslarınız güçlenecek ve sıkılaşacaksınız.
     
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş