Zayıflama Önerileri

Dabatay

Forumbudur.Com
Yönetici
Admin
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
382
Tepkime puanı
591
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.forumbudur.com
UFAK BİR TAVSİYEM VAR!
Bazılarımızın hayatına kabus gibi çöken fazla kilolar hakkında zayıflama önerileri...

Öncellikle akşam 7'den sonra yeme içmeye dur demelisiniz. Karnınız acıkıyor ve buna dayanamıyorsanız kurabiye büyüklüğünde ufak atıştırmalar yapabilirsiniz tabii. Kurabiye büyüklüğünde bir parça ekmek yerine bir dilim elma yerseniz fazla kilolarınızdan kurtulmak olan hedefinize daha çabuk ulaşırsınız. Aynı zamanda suyunuza limon eklemekte (1 litre olarak düşünürsek bir kaç dilim yeterli olacaktır) böylelikle vücudunuzu zararlı toksinlerden atmanıza yardımcı olurken limon size tokluk hisside verecektir.

zayiflama-onerileri.jpg


Tuzdan Uzak Durun:

Fazla tuz ödem demektir. Vücuttan ödem atmak istiyorsanız tuzu bir kenara bırakmalısınız. Tuzu bıraktığınızda vücudunuzun su dengesini korumak için günde 2-3 litre su içmelisiniz.

Esmer Ekmek Tüketin:
Esmer ekmekle beyaz ekmeğin kalori bakımından aralarında pek fark yoktur esmer ekmek daha çok posa içerdiği için tokluk hissi verir. Bu da açlığı hissetmeme yönünden oldukça güzel bir durumdur. Kızarmış ekmek bir dilim ekmek normal bir dilim ekmekten daha çok kalori içerdiği için kahvaltıda nar gibi kızarmış, sıcacık bizim hemen midemize götürmemizi bekleyen ekmeklere de veda zamanı geldi. En azından istediğiniz kiloya düşünceye daha sonra kilonuzu korurken hafta 1-2 kez bir dilimle kendimizi ödüllendirebiliriz.

Hareket Edin:
Sağlıklı bir yaşam için spor önemlidir. Özellikle zayıflamak için daha önemlidir. Zayıflamak için diyet yaparken aynı zamanda spor yapmazsanız vücudunuz yağ yakımı yerine kas kaybına yol açabilirsiniz. Kilo verirken evde ufakta olsa egzersizler yapmalısınız. Tabi bir spor eğitmenin yardımı ile spor yapmak daha sağlıklı olabilir.

Her Şeyden Önce Sağlık:
Zayıflamak için çaba gösterirken büyük bir sağlık problemine yol açabilirsiniz. Öncelikle kilo verme kararı aldıktan sonra doktora gidip gerekli tahlilleri yaptırmanızda fayda var aksi taktirde ciddi sağlık problemleri yapabilirsiniz. Tahlilleriniz doğrultusunda bir diyetisyene gidip daha sağlıklı bir zayıflama süreci geçirirken yaşam kalitenizi de arttırabilirsiniz.
 

Buacar

Forumbudur.Com
Üye
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
3
Tepkime puanı
1
Diyet Yapmadan Kilo Vermenin Yolları

Zayıflamak söz konusu olunca aslında hemen herkes, can sıkıcı diyetleri düşünür. O diyet menüsünde yer alan yağsız, tuzsuz besinler kimsenin hoşuna gitmez. Ama diyet yapmadan da zayıflamanın yolları var. Daha doğrusu kilo almamanın yolları demeliyiz. Sürekli yapılan egzersizler, doğru beslenme şekli, doğru yeme şekli ve birkaç basit yöntem daha, sizin kilo almamanızı sağlayacaktır. Bu sayede hayatın tadını kaçıran, o zor diyetleri de yapmak zorunda kalmazsınız.

  • Zayıflamak denince akla ilk gelen ve mutlaka olması gereken şey egzersizdir.Haftanın en az 5 günü yarım saatlik yapacağınız pratik egzersizler veya yürüyüşsizin için yeterli olacaktır. Ancak burada dikkat etmeniz gereken tek husus bunu düzenli olarak yapmanız ve hayat tarzı haline getirmenizdir. Bir egzersizden fayda sağlamak istiyorsanız kesinlikle düzenli bir şekilde yapmalısınız. Egzersiz yağ yakmanızı sağlayacağından kilo almanıza engel olacaktır.
  • Sizi çok yemeye teşvik edecek şeyleri bulun. Elinize bir kağıt kalem alın ve bir liste yapın. Öfke, stres, korku, heyecan vs. gibi duygusal değişikliklerden hangisinin sizin iştahınızı artırdığını keşfedin. Hangi durumda daha çok yeme ihtiyacı duyuyor ya da iştahınız azalıyor bunu tespit etmeye çalışın. Eğer kendi teşhisinizi kendiniz yaparsanız, yoğun stres altındayken açılan iştahınızın sebebini bilir ve durdurabilirsiniz. Duygularınızla yemek olmadan da başa çıkabileceğinizi unutmayın.
  • Günün geç saatlerinde yemek yemeyin. Geceleri fiziksel aktivitelerimiz az olduğundan yenen gıdalar yakılamaz ve yağa dönüşme ihtimali daha yüksektir. Uzun kış gecelerinde eğer çok acıktıysanız atıştırma olarak bol lif içeren domates, salatalık, elma, şeftali, havuç gibi kalorisi düşük besinleri tercih etmelisiniz.
  • Yemek koymak için kullandığınız tabakların küçük olanlarını tercih edin. Çünkü çocukluğumuzdan beri öğretilen tabağındakini bitir mantığıyla, tabak ne kadar büyük olursa o kadar çok yemek yenmektedir. Bu yüzden porsiyonlarınızı olabildiğince küçük tutmalısınız.
 

Anustegin

Forumbudur.Com
Üye
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
10
Tepkime puanı
1
Konum
Bursa
Zayıf olmak değil de fit olmak gereklidir. Bu öneriler ile fit olunabilir.
 

Benzer konular