Türk Telekom: Tivibu Faturamı Yatırdığım Halde Borçlu Gözüküyorum

Aylin

Forumbudur.Com
Üye
Katılım
2 Nis 2018
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Merhaba Arkadaşlar,

Uzun yıllardır Tivibu kullanıcısıyım ve ilk abone olduğumuz tarihten itibaren faturalarımızı hep düzenli ödedik. Geçenlerde müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede tarafıma yeni bir kampanya olduğunu, onayım durumunda kampanyadan faydalanabileceğimi söylediler. Bende kabul ettim ve Mart ayına ait faturamı da ödedim. Fakat 2 gün önce bir anda TV kapandı ve borçlu olduğum için aboneliğin durdurulduğu uyarısı aldım. Oysa ki düzenli bir şekilde ödemelerimi yaptım ve ödediğim her faturanın dekontu da mevcut. Konu hakkında müşteri hizmetlerine bir türlü bağlanamadım. Benim gibi bu sorunu yaşayan aboneler var mı?

Türk Telekom gerçekten insanı inanılmaz derecede sinir etmeye başladı. Bu durum hakkında suç duyurusunda bulunacağım ama nasıl bir yol izlemem gerektiğini de bilmiyorum. Bilgi sahibi arkadaşların yardımcı olması beni mutlu eder.

Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim.
 

TeknoCan

Forumbudur.Com
Üye
Katılım
4 May 2020
Mesajlar
19
Tepkime puanı
48
Konum
İstanbul
Merhaba @Aylin Hanım,

Bu durumu bende daha önceden bireysel internet aboneliğim de yaşadım. Türk Telekom fatura ödemelerini inceleyene kadar 1 hafta internetsiz kalmıştım. Sonra BTK (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu" sitesinden şikayet talebi oluşturdum. Şikayetin üzerinden 2 gün geçmemişti ki beni aradılar ve sorunun sistemsel bir problemden kaynaklandığını söylediler. Yaşanılan bu can sıkıcı olaylara karşı şikayetlerinizi BTK sitesinden yapmanız daha etkili sonuçlar elde etmenizi sağlayacaktır.

Bence Tivibu'nun size sunduğu hiç bir artısı yoksa kesinlikle VodafoneTV kullanın derim. Ben yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum. Her yıl çok güzel kampanyalar tanımlıyorlar.
 

Bilal Tekdemir

Forumbudur.Com
Üye
Katılım
3 May 2020
Mesajlar
25
Tepkime puanı
10
Konum
Edirne
Kesinlikle şikayet talebi oluşturun ve ödediğiniz belgeleri yetkili yerlere mail olarak gönderin. Sistem hatası olabilir ama sizi mağdur etmeye hakları yok. Kullanamadığınız günleri faturadan düşmeleri için talepte de bulunun. Benim telefon faturam konusunda bu sıkıntıyı yaşattılar ama 24 saat içinde çözmüşlerdi.
 

Casper

Forumbudur.Com
Üye
Katılım
9 Kas 2016
Mesajlar
40
Tepkime puanı
39
Konum
Ankara
Türk Telekom olduğu için hiç şaşırmadım. :D Bence de gidip şikayet edin. Böyle forum sitelerinde çözülecek iş değil. Adamlar ödenen faturayı nasıl olur da ödenmemiş gösteriyorlar. Hangi çağda yaşıyoruz ya 😤
 

Nehir

Forumbudur.Com
Üye
Katılım
13 May 2020
Mesajlar
23
Tepkime puanı
2
Şu sıralar bankaların bile çoğunda sıkıntılar yaşanıyor. Türk Telekom'u savunmak gibi olmasın ama gerçekten sıkıntılı bir kuruluş. :)