Samsung A3 (2017) Şarj Soketi Sorunu

'Samsung' forumunda Ygtdmrlp tarafından 12 Şubat 2018 tarihinde açılan konu

  1. Ygtdmrlp

    Ygtdmrlp Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    3
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Beyler aranızda bilen varsa yardımcı olabilir mi bana...

    Samsung A3 2017 aldım 2 ay sonra şarj soketi bozuldu ve şarja taktığımdan sürekli bir şarj alıyor bir almıyor. Faturasını kaybettim aldığım yerde başka şehirde nasıl servise götürebilirim yardımcı olabilir misiniz?

    Şimdiden konu hakkında yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim.
     
     
  2. Serkan

    Serkan Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    150
    Alınan Beğeniler:
    63
    Ödül Puanları:
    28
    Merhaba @ygtdmrlp,

    Öncelikle alınan cihazların IMEI kaydı olduğu için yetkili servise götürmeniz durumunda onlar sistemde cihazın kayıtlı olduğunu, garanti süresinin devam ettiğini görüyorlar. Ben genelde Genpa yetkili servise giderken fatura falan götürmüyorum. Adamlar cihazı aldığım tarihi sistemden gördükleri için fatura bile talep etmiyorlar. Siz bence cihazla birlikte size en yakın Samsung yetkili servisine gidin. Emin olun orada yardımcı olacaklar. İyi akşamlar dilerim.
     
    Ygtdmrlp bunu beğendi.
     
  3. Alper

    Alper Forumbudur.Com Moderatör

    Mesaj:
    20
    Alınan Beğeniler:
    4
    Ödül Puanları:
    3
    @Serkan kardeşin söylediklerine tamamen katılıyorum. Bende geçen yıl Samsung cihazımın faturasını kaybetmiştim, sağolsunlar faturasız yardımcı oldular. Bence siz fazla beklemeden cihazınızı yetkili servise götürün. Geçmiş olsun.
     
    Ygtdmrlp bunu beğendi.
     
  4. Tekin Yılmaz

    Tekin Yılmaz Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    68
    Alınan Beğeniler:
    39
    Ödül Puanları:
    18
    @Ygtdmrlp kardeşim bence de cihazını yakın yetkili servise götür. Garantinizi sistem üzerinden sorgulayabiliyorlar. Olmadı cihazı aldığın yeri ara ve adamlardan mail üzerinden fatura göndermelerini söyleyebilirsin. E-fatura tarzı kayıt yaptıysalar bence faturanın kopyasını isteyebilirsin.
     
     
  5. Ygtdmrlp

    Ygtdmrlp Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    3
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    @Tekin Yılmaz @Alper @Serkan yardımınız içinde teşekkür ederim.

    Evet. bugün Samsung servisine gittim ve faturasız işlem yaptıklarını söylediler. Fakat telefonum servis garantisi altına alındı ama genelde Samsung'un çıkardığı A serisi ve 8 serisi çift yönlü şarj aleti olduğu için çabuk bozuluyormuş bunu öğrendim.

    Yardımlarınız için ayrıca teşekkür ederim iyi akşamlar dilerim.
     
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş