Sağlıklı Hızlı Kilo Nasıl Verilir?

'Diyet Soru / Cevap' forumunda Dabatay tarafından 8 Nisan 2018 tarihinde açılan konu

  1. Dabatay

    Dabatay Forum Sahibi Yönetim

    Mesaj:
    359
    Alınan Beğeniler:
    540
    Ödül Puanları:
    92
    Özellikle yaz ayları yaklaşmaya başlayınca kilo vermek için çok farklı yöntemler denenmeye başlanır. Önemli olan vücudun yapılan diyet ile zarar görmemesidir. Bu konuda öğün atlamamak ve sayısına dikkat edilmesi gerekmektedir. Bu konuda bilimselliği kanıtlanmış 4 öğün kuralı bulunmaktadır. Sabah, öğlen, ikindi, akşam ana öğün olarak düşünülmektedir. Aralarda ise en az 2 öğün atıştırarak metabolizmanın hızlanması ve daha kolay bir şekilde kilo verilmesi sağlanmaktadır.

    kilo.jpg

    Su İçmek Diyete Önemli Katkı Sağlar;
    İlk olarak vücudun su dengesini korumak ve çalışmasını sağlamak için günde en az 8 bardak su içilmesi gerekmektedir. Yağ yakışını hızlandırması adına su içmek kilo verme ile ilgili büyük katkı sağlamaktadır. Diyet döneminde vücut direncinin düşmemesi adına günde 2 ya da 3 bardak çay içilmesi de bu anlamda büyük katkı sağlamaktadır. Metabolizma hareketinin hızlanması ve devam etmesi için de yeşil çay daha sağlıklı bir şekilde kilolardan kurtulmada büyük fayda sağlamaktadır. Kahve içmek de aynı şekilde kilo vermek isteyen kişilere büyük oranda yardımcı olmaktadır.

    Kilo Vermek İsteyen Kişilerin Hedef Belirlemesi Çok Önemlidir;
    Hayat boyu fazlalıklardan kurtulmak isteyen kişilerin bunun kalıcı olması için kararlı olması gerekmektedir. Belirlenen hedefe odaklanarak ve buna göre planlı şekilde hareket etmek durumu daha kolaylaştırmaktadır.

    Günün en önemli öğünlerinden kahvaltıda yumurta yemek hem sağlık açısından hem de tok tutması adına yapılması gerekenler arasında yer almaktadır. Karbonhidrat ve şeker içerikli ürünleri hayatından çıkaran kişi ile çok daha hızlı bir şekilde kilo vermede büyük katkı sağlamaktadır. Atıştırmalık olarak meyve, yoğurt ve kuru yemiş tercih eden kişilerin kısa vadede yarar gördüğü gözlemlenmektedir. Diyete ek olarak yapılan yürüyüş ve buna benzer spor faaliyetleri kalori yakımını büyük oranda arttırmakta ve mutluluk hormonu salgılamaktadır.
     
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş