Fazla Sayıda İlaç İçtim Ne Yapmalıyım?

Selma

Forumbudur.Com
Üye
Katılım
19 Tem 2017
Mesajlar
25
Tepkime puanı
18
Konum
İzmir
Bir çok kişi hastalığı nedeniyle ya da intihar durumu yüzünden fazla ilaç içmektedir. Yalnız bazı ilaçlar bünyeye ağır geldiği için zehirlenme durumları kaçınılmaz olabiliyor. Mesela bir çok sağlık ve forum sitelerinde insanlar uzman kişilere şu tarz sorular yöneltmektedir;

- Fazla sayıda ilaç içmenin zararları nelerdir?

-Fazla sayıda ilaç içmek zehirlemeye yol açar mı?

-İlaç zehirlenmesi durumunda neler yapılmalıdır?

Aslında tüm bu soruların cevabı aynı kapıya çıkmaktadır. İlaç zehirlenmesi durumunda ilk müdahale hastanede yapılması gerekir. Böyle durumlarda derhal 112 aranarak ambulans çağrılır ve ambulans olay yerine gelene kadar hastaya müdahale edilmez. Yalnız uzmanlara göre hasta ilaç içtikten 2 saat içinde zehirlenme belirtisi gösterirse hastanın kusturulması gerekir.

Fazla Sayıda İlaç İçtim Ne Yapmalıyım ? Sorusunun cevabını bir de Dr. Ersin ÇAĞIRGAN hocamızdan dinleyelim.