Ertesi Gün Haplarının Yan Etkisi Var Mıdır?

'Cinsel Sağlık' forumunda Nurten Aydın tarafından 15 Kasım 2016 tarihinde açılan konu

  1. Nurten Aydın

    Nurten Aydın Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    121
    Alınan Beğeniler:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Ertesi gün haplarının yan etkileri bir çok kullanan kadınlarda görülmüştür. Kusma, bulantı ve sürekli kanama durumları meydana gelebilmektedir. Bunların yanı sıra ertesi gün hapları bünyeye göre bir çok yan etki yapabilir.

    Mesela bir kadın ertesi gün hapını içtikten 1 saat sonra kusma durumu yaşadıysa, hap etkisini kaybedeceği için mutlaka yeni bir doz kullanımı yapılmalıdır. Ancak olur da ilaç içtikten 2-3 saat kusma yaşanırsa hasta tekrardan hap kullanımı yapmaya ihtiyaç duymaz.

    Tek seferde alınabilen ilaç türüdür. Vücutta çok hafif bir şekilde ödem olması gibi bir yan etki yaşanabilir.

    Kullanımdan bir kaç gün sonra ara ara kanama durumları görülebilir. İlaç içinde bulunan hormonların meydana getirmiş olduğu doğal bir etki olduğunu bilmelisiniz. Adet gününde gecikme veya erken olma durumları söz konusudur. Bu durumlar hormonal etkilerin yol açtığı durumlardır.
     
     
  2. kaan altay

    kaan altay Forumbudur.Com Ziyaretçi

    cinsel ilişkinizde problem mi yaşıyorsunuz? sayfamızı ziyaret edebilirsiniz... https://bit.ly/2vvexub
     
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş