Ertesi Gün Hapı Kullandıktan Sonra

'Cinsel Sağlık' forumunda Kardelen tarafından 23 Ocak 2018 tarihinde açılan konu

  1. Kardelen

    Kardelen Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    57
    Alınan Beğeniler:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Merhabalar. Benim sorum ertesi gün hapıyla ilgili...

    Geçen ay adetime üç gün kala yaşamış olduğum ilişki sonrası beş saat sonra Ella hapı aldım ve hap iki gün süren hafif kanama yaptı. Daha sonra iki gün geçti ve normal adetim başladı süresi ve miktarı her zamanki gibiydi. Bu ay ise adetime on gün kala halen devam etmekte olan kahverengi ve ara ara pıhtılı kanamam var. Adet olmadığına eminim çünkü adetten on gün önce başladı ve miktarı adetten az. Bu kanama halen geçen ay kullanmış olduğum ertesi gün hapının yan etkisi midir? Bu durumu yaşayan var mı? Şimdiden teşekkürler.
     
     
  2. Eczacı

    Eczacı Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    56
    Alınan Beğeniler:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Merhaba @Kardelen hanım,

    Yaşamış olduğunuz bu durumun tamamen Ella hapından kaynaklı olduğunu düşünmekteyim. Bu tarz yan etkilerin birçok kullanıcının ortak sorunu haline gelmiş durumda. Bence biraz daha bekleyin ve idrar testi yapmak için eczaneden test alın. Bunun yanı sıra adetiniz 1 ay bile gecikebilir. Forumda bu tarz konulara yer verilmiştir. Kısa bir araştırma yaparak bilgi edici kaynaklara ulaşabilirsiniz. Geçmiş olsun.
     
     
  3. Işıl

    Işıl Forumbudur.Com Ziyaretçi

    Canım korkmana gerek yok bende korunmasız ilişki sonrasında Ella kullanıp aynı buna benzer bir sorunla karşılaştım. Kan pıhtılaşması normal karşılanabilir, sen adet söktürücü kullanarak bu sorunun üstesinden gelebilirsin. Geçmiş olsun.
     
     
  4. Esra2829

    Esra2829 Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    4
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    28 eylülde ella hapı kullandım 5 ekimde hasta olmam gerekirken 18 ekimde oldum sonra kasım ayının 5de oldum aralık ayının ise 3 de oldum ocakta hasta olmam gerekirken olmadım ve hala olmadım 1.5 ay oldu tık yok ve bu 5 aylık süreçte ilişkiye hiç bir şekilde girmedim idrar testi yaptım evde 4 kere hepsi negatif çıktı sizce bu nedir yardımcı olur musunuz ?
     
     
  5. Kardelen

    Kardelen Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    57
    Alınan Beğeniler:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Hamilelik değil bence ama bir doktora görünün derim
    m
     
     
  6. ArzuGerez

    ArzuGerez Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    21
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Merhaba arkadaşlar
    8 martta erkek arkadaşım la bi ilişkim oldu korunmalı ama prezervatif yırtılmış tam boşalırken çekildi o anda farkettik yarım saat sonra hemen ella içtim şuan 2 gün geçti kanamam olmadı lekelenmede baş ağrısı az bişeyde mide bulantısı oldu adetim yeni bitmişti 5 martta bitmişti adet olmama 3 hafta var endişelenmeli miyim test yaptırmalı mıyım yardımcı olursanız çok sevinirim yoksa kafayı yicem
     
     
  7. BesteCeylan

    BesteCeylan Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    4
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
     
  8. Beyzaanur

    Beyzaanur Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    58
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    lütfen acilen yardım edin ella hapını kullandıktan sonra ufak ufak kanamalarım oldu kahverengi ve pembe kırmızı bu ialcın etkisi mi adetimer iki gün var daha ?
     
     
  9. kaan altay

    kaan altay Forumbudur.Com Ziyaretçi

    cinsel ilişkinizde problem mi yaşıyorsunuz? sayfamızı ziyaret edebilirsiniz... https://bit.ly/2vvexub
     
     
  10. Blgnrsl

    Blgnrsl Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    32
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    7 ağustosta ilişkiye girdim 21 saat içinde ella hap kullandım içe boşalma olmamıştı zamanında adet oldum bugün adet kanamamın 5. Günü üçe boşalma olmadan ilişkim oldu sizce hamile kalır mıyım tekrar ella almalı mıyım ne yapayım yardım edin
     
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş