Ella Kaç Günde Kanama Yapar?

'Cinsel Sağlık' forumunda Kardelen tarafından 24 Şubat 2018 tarihinde açılan konu

Etiketler:
  1. Kardelen

    Kardelen Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    57
    Alınan Beğeniler:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Merhaba Arkadaşlar,

    Başlıktada belirttiğim gibi benim merak ettigim Ella kaç gün içerisinde kanama yapar acaba? Üç gün önce kullandım akıntı dışında birşey olmadı. Ella hapı kullandıktan sonra kanama yaşayanlar yardımcı olabilir mi? Kaç gün içerisinde kanama yaşadınız? Ya da kanama yaşamayan var mı?

    Konu hakkında yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ederim.
     
     
  2. Sena

    Sena Forumbudur.Com Moderatör

    Mesaj:
    97
    Alınan Beğeniler:
    34
    Ödül Puanları:
    18
    Merhaba @Kardelen Hanım,

    Öncelikle kullanmış olduğunuz Ella hapının bünyeden bünyeye değişiklilik gösteren yan etkileri olduğunu bilmenizi isterim. Kimi erkenden kanama, mide bulantısı ve baş dönmesi yaşarken, kimisi de tam aksine şeyler yaşayabilmektedir. Bu yüzden kanama olmadı diye endişeye kapılmanızı doğru bulmuyorum. Ella hapını kullandıktan en geç 3 hafta içinde adet göreceğinizden şüpheniz olmasın. Ya da adet daha fazla gecikiyorsa adet söktürücü kullanabilirsiniz. Geçmiş olsun.
     
     
  3. Kardelen

    Kardelen Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    57
    Alınan Beğeniler:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Anladim çok teşekkür ederim
     
     
  4. ArzuGerez

    ArzuGerez Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    21
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Merhaba arkadaşlar
    8 martta erkek arkadaşım la bi ilişkim oldu korunmalı ama prezervatif yırtılmış tam boşalırken çekildi o anda farkettik yarım saat sonra hemen ella içtim şuan 2 gün geçti kanamam olmadı lekelenmede baş ağrısı az bişeyde mide bulantısı oldu adetim yeni bitmişti 5 martta bitmişti adet olmama 3 hafta var endişelenmeli miyim test yaptırmalı mıyım yardımcı olursanız çok sevinirim yoksa kafayı yicem
     
     
  5. Izmirli

    Izmirli Forumbudur.Com Ziyaretçi

    Merhabalar lutfen acil cevap verin..
    6 subatta iliskim oldu ama icime bosalma gibi bir durum olmadi ancak 1 saat icinde hap aldim 2 gun sonra reglim geldi. Normale gore daha azdi ancak bu ay yani martta 9 u gibi adet olmayi beklerken hicbisey yok. Sizce ella nin etkisi mi ?
     
     
  6. Banu

    Banu Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    5
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Merhaba arkadaşlar. Adetim bittikten iki gün sonra Sevgilimle sürtünme yolu ile ilişkiye girdik içime boşalmadı camasirima değmiş olabilir ama ben yine de 15 saat sonra ertes72 ertesi gün hapını kullandım. Hamile kalır mıyım ? Hem adetim yeni bitmişti hem içime boşalmadı hem hap kullandım anlayacaginiz
     
     
  7. Beyzaanur

    Beyzaanur Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    58
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Arkadaşlar lütfen cevaplayın ella hapını yuttum ve sırtım belim kollarım çok ağrıdı 3. Günüm adetime 2 gün vardı ama şuan kanamalarım başladı normal değil mi?
     
     
  8. Gülnaz

    Gülnaz Forumbudur.Com Ziyaretçi

    İçine boşalmadığından eminseniz herhangi bir sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Ama daha sağlıklı sonuç için 2 hafta sonra idrar testi yapabilirsiniz. Ella, Ertes vb. haplar adet gecikmesi ya da erken adet görme gibi durumlar yaşatabilir.
     
     
  9. Dilekkm

    Dilekkm Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    25
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
     
     
  10. Minnal

    Minnal Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    5
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Erkek arkadaşımla ilk kez ilişki yaşadım salı günü, adetim bazı kadınlar gibi günü gününe olmuyor. Ayın 14-19 u kesin oluyordu ama. Biz ayın 17sinde ilk 15 dk korunmasız olarak ilişki yaşadık daha sonra prezervatif taktı öyle devam ettik ve dışarı boşaldı. İlişkiden yaklaşık 2 3 saat sonra ella hapı kullandım. Biraz stres yaptım ama adet olamadım hala. Hamilelik riski var mı deneyimli arkadaşlar lütfen bilgilendirir misiniz beni
     
     
  11. Beyzaanur

    Beyzaanur Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    58
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    içine boşalmadığından eminsen eğer yoktur zaten bence boşuna yutmuşsun
     
    Minnal bunu beğendi.
     
  12. Minnal

    Minnal Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    5
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Hayır kesinlikle boşalma gibi bir durum olmadı çok dikkatliydik. Ama 5 gün oldu hapı atalı ve şimdiye kadar olmam gerekiyordu.. Çok stres yapıyorum
     
     
  13. Eliff234

    Eliff234 Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    220
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Stres yapma eminim adet olacaksin hamile kalmazsin erken kullanmissin ellayi
     
     
  14. ebuuuuu

    ebuuuuu Forumbudur.Com Ziyaretçi

    merhaba arkadaslar 4 gün önce sevgilimle sürtünmeyle birlikte olduk. vajina üstüne boşaldı. sildim yıkadım ama ne olur ne olmaz diye 2 3 saat sonra ella ertesi gün hapını kullandım. bugun kahverengi akıntıyla karışık kanama oldu. normal adet sancıları gibi ağrılarım oldu 3 4 saat kanama oldu ama şuan kesildi. hap etkisi yüzünden ara kanama mı oldu yoksa adet mi oldum ayırt edemiyorum. adet günüm de yaklaşmıştı. ilk defa hap kullandığım için neyin ne oldugunu anlayamadım
     
     
  15. Esra92

    Esra92 Forumbudur.Com Ziyaretçi

    Bende aynı şekilde ilişki yaşadım vajina üstüme boşaldı 16 sat sonra ilacı içtim benim kanamam olmadı ama kişiden kişiye değişiyormuş çok araştırdım 9 gün oldu ilişki üstünden ilk günler mide bulantısı çok yapar baş dönmesi akıntı bel ağrısı gibi yan etkide yapar kanamada yapabiliyor telaşlanma hemen
     
     
  16. ebuuuu

    ebuuuu Forumbudur.Com Ziyaretçi

    hamilelik belirtisi falan değildir herhalde :))) ya ben sadece ayırt edemedim aynı adet gibi geldi ama şuan hiç bi şekilde kanama gelmiyor. ara kanama oldu diye düşünüyorum. normal de yarın yani 30 u adet günüm kafam da karıştı bilemedim ve bu beni rahatsız ediyor günlük hayatımda modumu düşürüyor
     
     
  17. ırm98

    ırm98 Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    İlişkiden 1 saat sonra hap kullandım 8 gün sonra ara kanama oldu. Normal mi?
     
     
  18. kaan altay

    kaan altay Forumbudur.Com Ziyaretçi

    cinsel ilişkinizde problem mi yaşıyorsunuz? sayfamızı ziyaret edebilirsiniz... https://bit.ly/2vvexub
     
     
  19. Eliff234

    Eliff234 Forumbudur.Com Üye

    Mesaj:
    220
    Alınan Beğeniler:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Doktora gitmenizi oneririm
     
     
  20. Öznur

    Öznur Forumbudur.Com Ziyaretçi

    Erkek arkadaşımla adetime 1 hafta kala sürtünme yoluyla ilişki yaşadık. Erkek arkadaşım çıplak benim üstümde pantolon yani kıyafetim vardı erkek arkadaşım yanlışlıkla boşaldı pantolonumun üstüne vajina hizasına ben çok korktum hemen iç çamaşırım ile vajina arasına peçete koydum birde pantolon ve iç çamaşır arasına peçete koydum erkek arkadaşım 15 dk tartıştık sonra kıyafeti çıkardım makinaya attım neyse aradan 3 4 saat geçti korktun ELLA hapı alıp içtim sizce hamile olur muyum adetine 3 4 gün var birde karnım şişlik bar midem sanki bulanıyor sanki hamileyim gibiyim piskolojik mi acaba lütfen yardım edin allah rızası için
     
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş