Ella Ertesi Gün Hapı Adeti Kaç Gün Geciktirir?

'Doğum Kontrolü' forumunda Nazlı Yeniçeri tarafından 23 Ocak 2017 tarihinde açılan konu

  1. Nazlı Yeniçeri

    Nazlı Yeniçeri Forumbudur.Com Ziyaretçi

    Geçen hafta erkek arkadaşımla ilişkiye girdik. O gün korunmasız olduğu için malum aklınıza gelen oldu!

    Hemen o gün eczaneden Ella ertesi gün hapını aldık, 3 - 4 saat sonra kullanımını yaptım.

    Ama hesaplarıma göre 3 gün önce olması gereken adetimi görmedim. Acaba bu hapın etkisinden dolayımı gecikme yaşanıyor?

    Lütfen bu konuda açıklama yaparsanız sevinirim. Şuan tık yok diyebilirim, içime bir korku düşmeye başladı. :(
     
  2. Sezen S.

    Sezen S. Forumbudur.Com Ziyaretçi

    Yaşanılan bu durum tamamen hapın yan etkileridir. Endişe etmene, üzülmene gerek yok!

    Çünkü bu tarz ertesi gün haplarının yan etkileri biz kadınlara bu şekilde olmaktadır. En sık raslanan durumlardan biride adet gecikmesidir.

    Ben 4 yıllık evliyim ve korunmasız her ilişkimizde bu hapı almışımdır. Yaşadığın durumların aynısından yaşadığımı, sadece bir kaç gün daha beklemeni tavsiye ederim.
     
  3. Damla Şiriner

    Damla Şiriner Forumbudur.Com Moderatör

    Mesaj:
    74
    Alınan Beğeniler:
    40
    Ödül Puanları:
    18
    Sağlığınızı düşünyorsanız kesinlikle bu tarz haplardan uzak durmanızı öneririm. Çünkü evli hayatında bu hapların zararlarını göreceksin. Kısırlık söz konusu olacağı gibi hormonal dengeni bozması da cabası olacak.

    Umarım herhangi bir problem yaşamaz, kısa sürede bu sorunun üstesinden gelirsin.

    Şimdiden geçmiş olsun.
     
  4. Prenses

    Prenses Forumbudur.Com Moderatör

    Mesaj:
    71
    Alınan Beğeniler:
    70
    Ödül Puanları:
    18
    Bencede korkmanı gerektirecek birşey yok!

    Sonuçta isteyerek yapmış olduğun bir hatanın sonucunda üzülmenin de hiç bir anlamı yok!

    Tek yapman gereken bir kaç gün daha beklemek olacak. Eğer sonuç tekrar ediyorsa kesinlikle tahlil ya da test yaptırmanı tavsiye ederim.
     
  5. Serpil

    Serpil Forumbudur.Com Ziyaretçi

    Bence 3-4 gün uzun bir süre gibi geldi bana, sen bence kesinlikle test yapmalısın.

    Çünkü bu ilaçların kullanımı en geç 1 gün sonraya kadar yapılırsa etkisini gösterir. Uzun aradan sonra kullanımın etkisini düşürdüğü uzmanlar tarafından da açıklanmıştır.

    Umarım aklına gelen başına gelmez canım :(
     
  6. Hülya Duran

    Hülya Duran Forumbudur.Com Ziyaretçi

    Bu hap kadın yumurtalıklarını öldürüyor. Lütfen arkadaşlar bu hapı kullanarak doğurganlığınızı öldürmeyin.

    Korunma yöntemi haplarla olmamalıdır. Kondom kullanın yada farklı yöntemlere başvurun ama hap kullanmayın. 5 dakikalık zevkin faturası ağır olur. Umarım ne demek istediğimi anlarsınız.
     
  7. Zehranur

    Zehranur Forumbudur.Com Ziyaretçi

    Hapı kullandıktan 3 gün sonra adet olmayı bekliyordum, ama bende tam 12 gün adet gecikmesi yaptı ve daha dün adetim geldi. Ben bazı uzman açıklamalarını okumuştum ve söyledikleri şunlardı;

    - Adet gecikmesi normaldir.
    - Adeti ağrılı geçirme durumu yaşanır. (Bünyeye göre değişebilir.)
    - Yoğun kanamalı adet yaşanabilir.
    - Baş dönmesi ve sürekli mide bulantısı durumu söz konusudur.

    Yani kısacası bu ilaç sadece adetin gecikmesine neden olmuyor. Resmen bizim bünyemizi kontrol altına alıyor diyebilirim. Gerek duymadıkça kullanmayın derim. :)
     
  8. Cengu

    Cengu Forumbudur.Com Ziyaretçi

    Kondom patladı bizde ve iş işten geçene kadar da fark etmedik. O yüzden Ella kullanmak zorunda kaldım. Zaten hiçbir zaman çocuk düşünmediğimiz için de sorun değil bu bizim için. Teşekkürler.
     
  9. Figen

    Figen Forumbudur.Com Ziyaretçi

    Uzmanlara göre de ertesi gün haplarının adet düzenini bozduğu söylenmektedir. Fakat bazıları adet gecikmesi yaşamazken adeti daha sancılı geçirebilmektedir. Ertesi gün hapı kullandıktan sonra adet gecikmesi yaşanır mı sorusuna cevap arayanlar yorum devamına eklemiş olduğum videoyu izleyebilirler.

     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş