Bel Bölgesi Nasıl İnceltilir?

'Spor' forumunda Dabatay tarafından 4 Şubat 2018 tarihinde açılan konu

  1. Dabatay

    Dabatay Forum Sahibi Yönetim

    Mesaj:
    367
    Alınan Beğeniler:
    554
    Ödül Puanları:
    92
    Bel çevresinde biriken yağların belirli sebepleri vardır bu sebepler başta şeker direncinin yol açtığı değişiklerden meydana gelmektedir. Yenilen ve içilen ve özellikle şeker içeren gıdalar ve ya un, nişasta gibi gıdalar hızlı bir şekilde yağa dönüşür ve bu yağ ilk olarak bel bölgesinde bulunan organları lipitler ve genel olarak belin kalınlaşmasını sağlar.

    Beli inceltmenin yolu öncelik olarak yağı biriktiren sebepleri bulup bunları azaltmak ve ya yok etmekten geçmektedir.

    bel-bolgesi-nasil-inceltilir.jpg


    Unlu ve Şekerli Gıdaları En Aza İndirmek:
    Unlu ve şeker içeren gıdalar yerine bol sebze ve meyve tüketmek ve protein ağırlıklı gıdalar tüketmek gerekmektedir. Alkol ile birlikte kesinlikle karbonhidrat tüketilmemelidir.

    Bel İncelten Egzersizlere Yönelmek:
    Bel incelten egzersizlerin başında ilk olarak Crunches gelmektedir. Düzenli bir şekilde Crunches egzersizi yaparak hayalinizdeki bel inceliğine kavuşabilirsiniz. Crunches egzersizi hakkında detaylı bilgiye yazı devamından ulaşabilirsiniz...

    Crunches:
    Yarım mekik olarak da bilinen bu hareket zayıflama ve göbek yağlarında kurtulmak ve beli inceltmek için en etkili hareketlerden biridir.

    İlk olarak dizler hafifçe kırılmalı ve daha sonra sırt üstü yatılmalıdır. Ayak tabanları yer ile sıkıca bastırılır. Kollar çapraz şekilde göğüs üstüne konulmalıdır. Yatak vaziyetteyken burundan nefes alınmalı ve kalkarken nefes verilmelidir.

    Crunches Nasıl Yapılır?
    Egzersizin nasıl yapıldığını öğrenmek için aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz.



    Bacak İle Çember Çizme (Leg Circles):
    Bu hareket çoğu insan tarafından basit gibi gözükse de oldukça faydalı bir egzersizdir.

    Karın bölgesini ve aynı zamanda kalça çevresini de incelterek sıkı bir görünüme kavuşulması mümkün olur. Eller vücuda yapışık bir şekilde sırt üstü yatılmalıdır. Sağ bacak mümkün mertebe tavana doğru kaldırılarak bir çember çizilmelidir.

    Kalça Kaldırma Hareketi (Hip Lifts)
    Bu hareket için sırt üstü uzandıktan sonra avuç içleri yere yapışık vaziyette eller yerde tutulmalıdır. Bacaklar birbirine yapışık vaziyette ve bükmeden kaldırılarak kalça ile yerin teması bozulmalıdır.
     
     
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş